städat & pysslat

Nu är jag klar med all städning!
Har dammsugit mitt rum, hallen där uppe & nere, TV-rummet och köket.

Bäddat rent i sängen och allmänt städat rummet (: Strykt & bytt gardiner oxå!

Fan vuxenpoäng till mig va?? + en stjärna i kanten ;) haha
Är iaf nöjd med vad ja hunnit med att göra idag (:

Hade tänkt våldgästa min bulle ikväll men hon skulle till Motala! Typiskt nu när man är frisk ;)

Ja jag har väl inte så mycket mer att säga just nu^^
Hörs kanske senare :) Pusss

Nya gardiner och lite myspys med lycktor ^^

Hittade ett sjukt snyggt ljus igår!! Fan vill ha det :D

Kommentarer
Postat av: JENNYHAMMARSTRÖM - MITT LIV SOM MAMMA

sv: Ja visst är hon söt! :D

Ja men det tycker jag absolut att du ska, bara att komma när du vill :)

Med oss är det bara bra, med dig då? är du frisk ännu?

puss & kramis <3

2010-12-21 @ 18:46:19
URL: http://jennyhammarstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0