Mitt & Carros nyår (:

God middag!

Har knappt vaknat till liv än...

Igår började kvällen med att jag & Carro åkte in till Lkpg. Käkade god mat på Hamlet. Jag åt en plankstek & Carro tog Nyårs rätten (:

Efter det åkte vi hem till Andreas och förfesta lite med han och Johanna ^^ Vid halv 12 drog vi in mot stan och firade tolvslaget på Plaza.. Hade riktigt kul måste jag säga!

Dock drack jag inte mycket men när vi skulle hem så spydde jag som en gris ... Även i bilen & när ja skulle gå ur bilen! ( va nog 2 år sen sist ja spydde på fyllan) Hatar att spy! :( Haha idag mår jag sådär! Hjärtat slår i hundra och mår lite illa ;) Men hade verkligen kul igår :D

Väldigt glad att jag fick fira nyår med min Carro :D <3


Så såg jag ut igår (:


Snyggingen Carro igår (: Jag fick till hennes hår tycker ja :D?



Vad tycker ni? Va vi snygga igår? :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0