Äntligen hemma!

Burrr...


Nu har jag äntligen kommit hem! Det är så himla kallt ute så jag trodde jag skulle förfrysa tårna och fingrarna av mig när jag väntade på bussen :( Denna snö & kyla gör mig verkligen inte glad... den ger bara smärta i kroppen!

Nu har jag iaf duschat och packat ner träningskläder tills i morgon (:

Insåg oxå att jag har typ inga rena kläder!! :O
Åker till Carro i morgon och sen är ja borta hela helgen..
vet inte hur ja ska hinna med att tvätta.. får springa till tvättstugan i morgon så fort ja kommer till Carro och se om det finns ngn tid i morgon kväll eller tidigt på lördag!
Klantig man är! :P

Bloggen är iaf fin nu, eller vad tycker ni?? Kommentera gärna och säg vad ni tycker (:
Ska slappa framför datan nergosad i sängen tills det blir dags att sova!

Slänger nog in ett inlägg lite senare oxå skulle ja tro :)
Pussss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0