trött

Nu har jag mått helt okej i några timmar... lite yr och vissa stunder mår ja jätteilla men mestadels helt okej.. Kan ju hoppas att det betyder att det är på väg åt rätt håll iaf..(: Ligger i soffan och snackar med daniel på msn samtidigt som jag tittar på Våra vänners liv (: Ska väl sova om en timma eller två.

Som det ser ut som nu så blir jag väl hemma i morgon .. Inte kul på en fredag men har ju inget val och måste bli frisk :P

Hoppas ni andra haft en bra dag (: Trevlig helg på er ^^
Pusss

Glad_kille92

Kommentarer
Postat av: Stålnyckelpigan Rut

Sv. haha jag menar de, humor är det bästa som finns och då gör det inget om de blir för mycket ;)



Tack va snäll du är, olyckligtvis kommer jag inte tänka så på måndag utan då blir det att skita fem meter in i väggen och intala sig själv att man kan sjunga rent ;) haha

hur är allt med dig? :)

2010-12-17 @ 10:11:01
URL: http://joelsv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0