söndag

Godmorgon! Mår inte bättre idag :(( Blir ringa läkaren i morgon...
Idag är det söndag! Men för första gången på hundra år så har jag inte söndagsångest.. kanske beror på att alla dagar denna vecka har sett likadana ut för mig haha..

Är svinhungrig men finns inget gått att stoppa i magen! blir bara illamående när ja ska äta nåt som inte är lika gått som en hotellfrukost ;)

Idag måste jag ta mig till en affär:(( Måste ha chips & julmust!! Men det är ju 50 meter snö ute så ja blir väl inget med det!!! Jävla vinter! Aja..

Nu ska jag kolla på dagens avsnitt av julkalendern sen ner och tryffla lite i skafferiet (: Ska iaf göra mig en fet kopp Te ^^

Hoppas ni haft en bra helg mina läsare :)
Pusss

Gammal bild från ettan ^^

Kommentarer
Postat av: U know who

Mmm ut å pulsa i snön å köp dig chips ;) kommer göra gott åt både kropp & själ!! :-*

2010-12-19 @ 13:12:58
Postat av: bullspringan

hahaha minna e min mamma. minna är lines mamma :D :*

jag ska hälsa kärringa :D<3

2010-12-19 @ 16:12:35
URL: http://holypinata.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0