Läkarbesök osv

Hallå hallå där! (:

Har varit hos läkaren nu iaf! Först sa han att jag hade halsfluss men jag försökte få han att förstå att jag alltid ser ut så i halsen... tog ett tag innan han fatta att jag har kronisk halsfluss.

Men ja iaf! Blodprov och halsprov visa inget ( som vanligt när jag är sjuk ) Han sa att det hade med oro att göra osv. Men jag försökte oxå förklara att jag är stressad men insåg ganska snabbt att det va ingen idé att ens berätta varför för då hade jag suttit kvar där än...

Han sa att jag va väldigt tunn och smal så han ville träffa mig om en månad och kolla upp lite mer om min vikt osv. Han sa " ät mycket tills vi ses igen" och åter igen försökte ja förklara att jag inte går upp i vikt hur ja än äter osv.. Jag vill iaf inte tbx till han för jag förstår inte han och han förstår inte mig så ska försöka få en tid hos husläkaren istället! 

Efter vårdcentralen åkte jag & mamma till City Gross och handla lite.
Valde ut en hårfärg åt mamma bla! (: Blev lite godis oxå (A) haha det förtjänar ja efter en vecka i sängen!

Har precis käkat lite middag och ska snart hugga in på godiset :D

Hoppas ni haft en bra start på veckan (:
Pusss

Lägger upp en bild på min saknade syster Lina! :D Gammal bild men så söt ^^ <3

Kommentarer
Postat av: Vilsen i storstan

Sv. haha va passande att du skulle skriva att jag inte ska tappa bort mig i storstaden.. vilket nog redan är försent :O Och ja den chokladen är inte det godaste jag smakat, var bara tvungen att testa den en gång ;) är inget vidare fan av vit choklad över huvud taget.. uäääk... vad sysslar du med? :D

gjort något spännande?

2010-12-21 @ 11:08:01
URL: http://joelsv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0