4 timmars sömn..

Godmorgon. Igår åkte jag och Cicci in till Linköping för att möta upp Lina, vi gick en snabbis på stan sen handla vi och åkte hem till Lina. Hemma hos henne gjorde vi plankstek och förkröka lite, vid 9 åkte vi in till Linköping igen och satte oss på 55an innan vi drog vidare ;) Kom hem från krogen vid 4 i morse. Lollo hämta mig och Cicci när de stängde, roligt att stanna hela kvällen för en gångs skull:) Vet inte hur mkt alkohol jag fick i mig ?!?!? Men blev sådär perfekt full bara ;) (känns som jag inte är nykter än efter bara 4 timmars sömn) Haha...

Jag brukar sällan ta bilder när jag är ute men några fula bilder på mig och mina fula brudar fick ja iaf! Haha nä vars vi är så snygga så :) Nu ska jag dö lite i soffan! Skriver senare om vad ja ska göra idag :) Pusss


Cicci på tåget när vi skulle in och möta upp Lina för att handla :)

Haha Ciccis mamma gick såhär när hon va yngre för att se smalare ut!

Söta Lina på bussen upp mot stan :)









Cicci på 55an :)

Cicci fick ett "extremt kort kvitto" för att köpa en drink.
Det tog typ upp hela bordet Haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0