zzZZzzzZZzzZZ

Tjaa!

Har varit och handlat med Carro! köpte grillad kyckling & potatissallad! Det satt jävligt fint kan ja lova er (: Nu sitter jag vid datan och smäller i mig choklad från min paradis ask och dricker julmust! Mums!

Idag ser det inte ut att hända mycket alls! Carro sover för hon festa järnet inatt ;)

Ingen annan verkar vara speciellt social heller så blir väl att ta det lugnt idag bara!
Tror jag somnar lite nu efter all mat och choklad ja tryckt i mig >< *spyr* :D

Ha en bra söndag :D
Puss

Saknar min bulle!! Men hon har problem att svara på sms!! <3

Kommentarer
Postat av: Line

hahahah! två saker. jag hatar mobilen den tar inte emot alla sms. jag får krupp på aset!

2010-12-27 @ 13:32:10
URL: http://holypinata.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0