spyr snart!!!!

Fyfan vad ja ätit chips,dipp & choklad... Tror ja spyr lite snart! Haha... Ja det va gått iaf ^^
Det har ja förtjänat efter att legat i sängen en vecka!

Ikväll är det TV mys! Ung & Bortskämd, Våra vänners liv och Morden i Sandhamn! Kan inte bli bättre ^^

Fan det är Julafton snart :O Känner mig stressad fast jag inte ska köpa nga julklappar osv.. Blir nog stan på onsdag med Carro iaf! Skönt att komma i väg lite innan julen (:

Nej nu ska jag kasta godiset åt helvete sen lägga mig till rätta på soffan :D

Ha en bra måndagskväll mina söta vänner :D
Pusss

Och så slänger ja upp en bild från sensommaren! (:


Kommentarer
Postat av: Anonymis

Nom, nom vad gott ;P

Tv-kväll it is :D

Pussa!

2010-12-20 @ 21:44:00
Postat av: Vilsen i storstan

Haha tack ska du ha, det gjorde jag nog ;)

2010-12-21 @ 11:05:09
URL: http://joelsv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0