shopping

Hallå (:

Hemma efter en sväng i stan (: hittade inget på rean haha.. (orkade inte gå runt och trängas )
Köpte iaf ny ansiktskräm, face scrub , face wash & en stickad tröja på H&M..

Tröjan kostade 400 men den va trasig i en söm så fick den för 200.. Hon i kassan sa att det nog inte va så svårt att laga. Då sa jag, det fixar ja.. "VAH, kan du fixa det? själv? "
Ehh.. aa det kan jag..
"Men gud va duktig du är"
HAHA herregud.. svårt att sy ihop en söm menar ja..;)

Som sagt inget handlat på rean men kan säga att det ja köpte blev inte billigt sammanlagt :P

Nu sitter jag i soffan och dricker julmust samt äter kakor :D haha..
jag & Carro ska väl se ngn bra program på nätet eller sätta på en film (:

I morgon kommer Patric och hälsar på mig :D Ska bli kul :)

Hoppas ni andra haft en bra dag
Pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0