Shopping & ny hårfärg!

Hallå (:

Nu har jag och Carro kommit hem från stan (: Fick med mig Carro hem till mig ikväll :D Väldigt trevligt att ha henne på besök ^^

Hittade 2 julklappar i stan! (: Käkade donken och sen fick vi åka buss hem från Lkpg... Ingen på bussen kan tyckt om mig och Carro iaf. Fyfan vilket garvanfall! (hela resan hem) haha herregud säger ja bara...Men kul va det ;)

Sitter i köket och bloggar.. Har färgat håret på Carro & mamma (: & Carro har färgat mitt hår oxå ^^
Blev helt okej:P

Nu sitter vi med varsit glas vin & pratar skit typ ;)

Väntar på att Morden i Sandhamn ska börja ^^

Efter det blir det väl damp med Carro .. Har ju inte träffat henne på över en vecka! Märktes iof på bussresan hem haha...

Hoppas ni haft en bra dag :D
Pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0