Nyår

Godmorgon! Idag är jag uppe med tuppen.. Vaknade vid 8 och kunde inte somna om.. Skitkul :P

Ingen annan vaken såhär dags heller. Äta lite chips kanske?

Verkar inte bli så mycket till nyårs firande för mig och Carro.. Va ngn fest i Vadstena men sista busssen går hem vid 8. Typ inget ställe i Lkpg har 18 ikväll. Vi vill verkligen inte sitta hemma bara. Sjukt sugen på krogen i Nkpg men frågan är om det är värt 300kr för hela kvällen? vandrarhem inräknat då.

jag tror det kan bli kul, fast om man bokar vandrarhem och sen drar ut på krogen så kommer ngn ja känner säga " men ni kunde ju sovit hos mig" För den oturen har alltid jag och Carro när vi ska va smarta tror vi men icke!

kanske ska göra som Carro sa? Dra till nkpg och festa. Om ingen erbjuder sovplats så ringer vi ambulansen och säger att Carro har ont i magen så får vi tillbringa natten på akuten? sen bara att åka hem? Hahahahahahaha

Ja det ser då fan inte ljust ut för oss men vad ska man göra? :P

Hoppas ni andra får ett bra nyår iaf (:
Pusss


Kommentarer
Postat av: Han med champagnen

Ibland så ;)

2010-12-31 @ 10:33:37
URL: http://joelsv.blogg.se/
Postat av: Keily

Hej! Intresserad av starka åsikter? Gillar du också att ryta ifrån & säga vad du tycker kring saker och ting? Kika gärna in på min blogg. Där finns även styling tips, portfolio, humor & smått & gott. Faller min blogg dig i smaken finns bloglovin du kan följa mig med! Ursäkta reklamen, den kan tas bort ifall den känns opassande :)



Kram från Keily! btw, as najs blogg :)

2011-01-02 @ 20:56:16
URL: http://keily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0