Lördag

Hallå hallå!

Vaknade vid 11 och idag kan jag gå och stå utan att ja mår illa verkar det som haha.. Min puls är den samma. hårda hjärtslag & svag i benen/armarna.. :S wierd iaf! Men blir läkaren på måndag om det inte blivit bättre...

Idag händer ingenting alls.. Bara sitta hemma och glo. ( Det är nog ett år sen jag satt hemma en lördag skulle ja tro) haha. Men nu har jag ju legat hemma i en vecka så mamma kan inte klaga på att jag inte är hemma ;) kan nog åka iväg några veckor utan att hon kan klaga nu ^^

Börjar bli extremt segt att ligga hemma!! Trött på att äta russin och dricka te! ^^ Tur man har ett rum man kan stänga in sig på (:

Hoppas ni får en bättre helg än mig mina vänner :)
Pusss

Slänger upp en bild från i sommras (: Hos Linnea i Gbg! spola tbx tiden tack :(((

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0