julbordet

Hallå (:

Har precis gjort klar all mat till vårat lilla julbord!
Väntar bara på jansson som ska bli klar i ugnen sen ska jag bara vräka i mig mat!! Fyfan :)

Måste säga att Kalle Anka är ju inge roligt att titta på längre.. Dom senaste åren har jag sovit middag under kalle! Det är ju inge nytt som är roligt och resten kan man utantill. ("Det är en tradition") Ja nu tycker ju inte jag det då! 

På tal om bacon så måste jag fixa en ny garderob eller nåt liknande att ha kläder i! Kan inte lyssna på musik utan att hela garderoben skakar... Den sitter typ ihop med 1 mini spik i vardera hörn! Haha

Satt och titta på minigrisar på nätet! Fanns as söta små grisar! Och en gris kostar ju ingenting! Ska köpa en när ja få chansen i livet :D

Hoppas inte ni ätit allt för mycket julmat och godis! Man vill ju bara gräva ner sig så mätt blir man!
Pusss
___
En mega gammal bild på mig! :D Saknar frisyren :(((

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0