In mot "storstaden"

Hej (:

Nu har jag klätt på mig, packat väskan, fixat mig & sytt ihop hålet i min nya tröja (:

Ska dra till bussen om en ett tag. Ska in till "storstaden" Mjölby ;)

Ner på stan med Carro en sväng. Måste hitta after shave från "Bulldog" Kört med deras ansiktskräm ett tag och älskar den. Sen berätta Carro att Bulldog hade blivit årets manliga produkt så köpte deras Face scrub oxå. Nu ska jag bara hitta deras after shave & rengöring (:

Ska även sätta mig och bestämma vad ja ska äta för ngt i morgon när vi ska käka på restaurang ^^
Bättre att ha bestämt sig innan så slipper man få beslutsångest när man väl sitter där (:

Vad ska ni andra göra på Nyår? (: Ngt roligt hoppas ja? Känns som de flesta väljer att hoppa över nyår iår? Bara sitta hemma och ta det lugnt. Funkar ju det oxå men då ska man ju helst va några stycken tycker ja. Det är iaf inte kul att sitta själv ^^

Pusss


Kommentarer
Postat av: soft

det är såå skönt att sitta hemma och ta det lugnt och njuta kvällen. Slippa alla idioter som ska smälla överallt. Puss

2010-12-30 @ 16:38:32
URL: http://soft.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0