Godmorgon (:

Morn morn! fan va fult det låter...

Vaknade av kl vid 10, hoppade in i en dusch och nu har jag precis käkat frulle! (:
Ska titta på Julkalendern innan ja börjar göra mig i ordning ^^

Idag blir det stan med Carro :D Äntligen får ja gå ut och känna att även jag har ett liv ;)

Fick lite pengar av mamma igår så jag oxå kan köpa lite julklappar idag ^^
Blir inte många klappar! Bara till ngn vän & mammi så klart (:

Får ADHD på min bror som spelar psykbryt musik.. blir fan fel i huvet av hans musik... Han har stora problem med att veta vad "stäng dörren" betyder.. Bara han som ska höra musiken iaf!!!!! Syskonkärlek <3 haha..

Nej nu ska jag springa iväg här så jag hinner göra mig klar innan ja ska sticka till stan (:
Ha en underbar dag mina vänner så hörs vi en snabbis innan ja sticker !
Puss

Finne i pannan <3 (: Bild från middagen hos Emi i somras ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0