fredag

Hallå där!

Nu är det fredag & en vecka till julafton! Känns ju inte direkt så om ja får säga det själv!

Fortfarande dålig dock :(( Det har blivit bättre men inte helt frisk.. Tror nog det är ett virus ja åkt på för hade det varit blodtrycket så hade det nog blivit bättre nu när ja kunnat röra på mig.. Hoppas verkligen det är bra tills Måndag iaf..

Har druckit en stor kopp Te och ätit en halv äcklig fralla. haha!

Nu sitter jag i soffan och tittar på Äntligen hemma & äter russin :D

Blir en hemmakväll med familjen & riktigt god mat skulle jag gissa på ^^

Hoppas ni alla andra får en rolig "superfredag" för er som inte vet vad superfredag är så betyder det gratis inträde på Pitch Black ikväll.. Antar att många av er ska ut ikväll iaf (: Trevlig helg
P&K :*


Skitsnygg bild på mig! Är man sjuk så är man! (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0