Fix & Trix

Ska strax kräla mig in i duschen & göra mig iordning lite så slipper man känna sig så sunkig och äcklig haha.. har förövrigt ont i min mage!! jättekul :(

Vill verkligen hitta på ngt idag men har ju för fan ingen ork??!!  Som jag sa till Carro " det skulle finnas ett piller som gjorde att man blev aspigg och jätteglad.. Eller ja det finns ju knark för sånt men lite synd att behöva börja knarka för att bli pigg & glad" haha ^^

Nej nu har ja inte tid med dig bloggen!  Hade så bra sålänge mina vänner (: Puss

Kommentarer
Postat av: JENNYHAMMARSTRÖM- MITT LIV SOM MAMMA

Du borde komma hiiiiiiiiiiiiit :D

2010-12-03 @ 13:00:29
URL: http://jennyhammarstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0