dan före dan före dan föra doppardagen? äh vafan...

Godmorgon :D Idag är jag pigg och glad ^^ Har precis tittat på julkalendern (A) Svinbra som vanligt ;)
Sitter i sängen i underställ & morgonrock! Grrr så sexigt! :D

Ska snart släpa upp snabeldraken och börja tryffla runt i mitt rum! Är ganska dammigt i sina hörn ^^
(bra att ja städar de rum som bara jag ser och ingen annan) haha! Det ska bara fint på rummet om ja ska må bra (:

Får se vad dagen har att bjuda på ^^ Ska iaf duscha och göra mig fräsch! För i morgon blire att göra stan osäker med Carro :)

Har förövrigt fått en hamster i ögat eller nåt! rött och svider! ... Klamydia i ögat! Visste det :D
Nämen ja får väl se om det är uppsvullet i morgon så jag inte ser nåt ;)

Jag ska sluta tjöta nu :D Har verkligen inget roligt att skriva om känner ja :D

Ha en underbar dag så hörs vi senare ^^
Pusss

Jag & Bullspringan :D Miss u!! <3

Jävla tallibaner :D

Saknar Jenny oxå :D Fan va kul ja hade den kvällen haha

Min älskade LisaFisa!!! <3<3<3

Mongo 1 & mongo 2! Fan vad ni är bra :D <3 Pöss på er!


Kommentarer
Postat av: JENNYHAMMARSTRÖM - MITT LIV SOM MAMMA

saknar dig också bubben :)

Vi får ta och ses snart! <3

2010-12-21 @ 12:29:02
URL: http://jennyhammarstrom.blogg.se/
Postat av: bullspringan

hahah sista bilden på mig och lisa. det ser ut som jag har världens näsa:D Saknar dig med bulllllee!!

du är bäst! <33



vill ta på dig snart ;) grr

2010-12-21 @ 17:18:22
URL: http://holypinata.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0