4de dagen jag är sjuk..

Hej.. Nu är jag inne på min 4de dag av sjukdom:P
Fortfarande yr när jag sitter/står..

Mamma ringde sjukvårdsupplysningen och prata med dom.. Kunde ha med blodsockret att göra men jag va tvungen att sitta upp och även upp och gå lite för om ja bara ligger ner så kommer det fortsätta (om det är blodsockret) så ja det är bara att stå ut med skiten tills i morgon och se hur ja mår då..

Det finns nog inget värre än att vara yr/illamående? kvittar ju vad man gör :P så obehagligt. :S..

Nu ska jag väl resa på mig och må lite mer illa :P
Fan fredag i morgon och här ligger jag halvdöd!??!!?? superfredag med gratis inträde på krogen.. Ja men vafan det är ju roligare att va sjuk och va hemma :) Krogen är ju svintråkigt lixom. och ha roligt med sina vänner ska man ju inte ha varje helg! haha
Puss på er.

Gammal bild ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0