Börjar blogga igen & idag är det min 19-års dag.

Det är faktiskt hela 6 månader sen ni såg ett inlägg i min blogg senast! Illa eller hur? jaja men de blir så när man inte har något liv värt att blogga om ;) Haha eller så äre jag som är en sjukt dålig bloggare :) I vilket fall som helst så ska jag nu börja blogga igen! WOHO skriker ni alla då eller hur? ^^ 
Idag är det min födelsedag och jag har bakat Cheesecake med passionsfrukt & Marängtårta med lemoncurd :) suuupergott kan jag lova er att de va. Förutom att fira min egna dag så har jag även fotograferat lite, men bara här hemma i trädgården.  Denna korta tråkiga text får räcka som en bloggstart. Här kommer lite bilder från idag iaf :) Vi hörs igen lite senare!


En glad Victor ;)

Marängtårtan ja gjorde i förmiddags.

Cheesecake med passionsfrukt som ja oxå gjorde idag^^



Åt tårta med mamma & bror i trädgården.

Grannens sjukt fina katt :)





Tupparna slåss i hönsgården haha.

Fick tyvärr bara denna bild när dom flög på varandra.

Arg höna med söt kycklig^^





grannen släppte ut påfåglarna för första gången idag.

Haha så fula.



Skrik gärna lite till ;p


Kommentarer
Postat av: Livmodern

Hahahahahah.....så fula dom är Pelle & andra tuppen. Ser ganska risiga ut när dom slåss;)

Jättefina bilder annars. Puss

2011-06-30 @ 21:26:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0