Blött blött blött..

Gormogron mina vänner! Idag är det endast blött och trist ute & det har det varit sen i går eftermiddag, Men vi hann äta tårta ute i fina vädret innan detta väder kom. Glad är jag för det som fick en halv födelsedag med fint väder iaf ^^ Nog om dåtiden och åter till nutiden ;)

Sitter i min säng och avinstallerar lite grejer på datan & sen ska jag installera lite nya grejer samt Photoshop som jag sagt i flera dagar att jag ska börja med men de va enbart strul med den PS ja hade fixat så nu har jag ett nytt som ska installeras som jag vet funkar felfritt :) När jag fått iordning på allt i datan så ska jag börja pilla med PS lite och se vad ja kan och inte kan, sjukt längesen jag använde mig av de programet^^ Vad ska jag mer göra idag? Tror det blir en lugn dag som resten av veckan varit. Hoppas ni alla sovit gott (: Vi hörs senare! Puss & slem du vet från vem ;)


En bild från gårdagen får avsluta mitt morgoninlägg :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0