Shopping för hela slanten!

Hallå (:

Det va inte igår jag bloggade om ja säger så! Har inte haft ork eller haft ngt att blogga om. Haft en lugn och skön helg med Carro bara (:

Idag började skolan igen! Har väl gått rätt bra i skolan idag. Försökte komma igång med matten igen och jag kom faktiskt ihåg vad ja höll på med innan lovet. ( helt otroligt) haha..

Efter skolan stack jag & Line bejb till stan (: Fick nämligen presentkort av pappa i julklapp.. Så har shoppat loss på H&M Idag :)

Här har ni kläderna ja köpte ^^


En ylletröja? säger man så? haha tyckte den va fin :D


En svart lång cardigan (: snyggast om den är öppen med ett linne under som på bilden ^^


En svart tröja med dragkedja hela vägen upp över luvan eller hur ska ja beskriva ? ;)


Denna tyckte jag va riktigt fin! älskar att knapparna går upp på luvan ^^


En svart/vit randig långärmad T-shirt. uppvikta armar och knappar på axeln ^^
Kanske lite för somrig?

Betalade endast 100 kr för Cardigan resten räckte presentkortet till :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0