TV, Chips & Ostkrokar!

Nu sitter vi framför TV:n med chips & ostkrokar! Varsin data och Lisa säger att jag dricker upp all julmust! :(
Tittar ut genom fönstret och blir så less på detta väder ! "/ Vill inte ge mig ut i trafiken heller men hoppas tåget går iaf! Lite säkrare än buss antar jag? ^^

Är inte hemma förens halv 8 ikväll! Tar över 2 timmar att ta sig hem från Kisa :(((
Hem och duscha, raka sig för ser ut som en pojke som just fått skägg.. vackerT! haha
Har dåligt med batteri i mobilen vilket betyder att jag säkert inte kan lyssna på musik hela vägen hem!...
Pusss (:



Kommentarer
Postat av: anna

härligt med bloggning dåååå! ;)

2010-11-24 @ 17:03:35
URL: http://annnabostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0