Börjar blogga igen! :)

Hallå där kött & blåbär!


Sitter hos min galna vän Line med Lisa & Emi :)
Line har fixat header till min blogg sålänge.
fick ett ryck och ville börja blogga igen... brukar ju inte gå så jävla bra men lite roligare om man har en snygg blogg (:

Idag ska jag hem till min underbara flickvän Lisa Blomberg <3 hon är bäst i hela världen! :*
Vi ska dricka litervis med julmust och sjunga till julmusik! typ hoppa sönder hennes säng och elda upp hennes hår :D
Förövrigt suger detta väder! snöstorm och inga bussar/tåg går som dom ska! skitkul -_-

Detta va väl inte så jävla rockigt inlägg men får duga som ett förstainlägg ;)
Nu hoppas jag att jag får läsare på bloggen oxå! :) Pusssss



Mumsig bild på Prins Victor & Drottning Line ;)

Kommentarer
Postat av: Line

OH MIN PRINS! <3 hahahah

min fläskfia!

2010-11-23 @ 20:13:58
URL: http://holypinata.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0