underbar helg (:

Hallå mina vänner (:

Haft en underbar helg måste jag säga! Den började med att jag sov hos Cicci tors-fre, svinkul ^^
I fredags åkte jag & Cicci till Lollo för dom skulle ut senare men jag va med dom när dom fixa sig osv.. Tittade lite på Idol och käkade god mat!

I går åkte jag till Norrköping och hälsade på Christoffer(:
Vi tittade på 3 filmer & käkade Taco (: Trevlig kväll!

I morse vid 12 skulle jag få skjuts till stationen i Nkpg men bilen va inplogad! haha
Försökte få bort bilen i 15 min kanske.. sen skulle JAG sätta mig i bilen (en ny BMW) och köra medans Christoffer puttade på.. ( Tur att vi inte kom loss för då hade jag väl aldrig fått stopp på bilen ;)
nävars ja är så duktig så! Eller jaa.. bilen fick vi ju inte loss förens det kom 2 killar och puttade på..

När vi väl fick loss den så hade tåget gått så vi åkte och kollade på TV apparater ute i Ingelsta.. Jag ska aldrig köpa en TV, man blir helt galen när man står och tittar på 100 TV apparater och alla har olika skarpa färger/ljus osv..

Åkte till stationen vid 20 i 1... Självklart va tåget försenat med 20 min & när det väl kom och alla va på tåget så säger dom "detta tåg har tekniskt fel, vi kommer att ta ett annat tåg" Aaa jag bytte tåg till ett annat likadant.. Samma visa där " detta tåg har tekniska fel, samtliga hänvisas till nästa avgång 14:01" Kom inte från Nkpg förens vid 10 över 2..

Nu är jag iaf hemma och ligger i sängen, dock håller jag på att bli sjuk :( Ont i huvet, konstig i halsen, känns som ja håller på att få feber osv. Har inte tid med detta :( usch!

Ska krypa ner i sängen så får jag se hur det är i morgon... ^^
Pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0