Mår bättre!

Nu har jag mått lite bättre i ngn timma.. Har druckit te och ätit massa onyttigheter typ.. haha.
Har kunnat sitta/stå & gå utan att typ ramla ihop! Tack gode gud för det! Men hoppas bara inte det är värre i morgon igen bara efter att ja sovit.. ( ska ju tydligen inte ligga ner när man har lågt blodtryck, för då vänjder sig kroppen vid det och då försvinner inte illamåendet osv) Fattar typ inget av lågt blodtryck.. Vill bara bli frisk nu!

Har iaf jullov nu (: ÅÅÅÅHH kom på att ja missat julkalendern idag :D Ska genast sätta mig och titta på den (:
Pusss

Bild på mig och min älskade bulle från i sommras <3 :D

Kommentarer
Postat av: Line

oh jag saknar dig min korvman!! :D<3

2010-12-16 @ 20:05:57
URL: http://holypinata.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0