lisa blomberg <3

Lisa Blomberg... Du är en person som verkligen betyder massa för mig! Det går inte beskriva i ord.
Du får mig glad och pigg på 2 röda sekunder ! Räcker med att ja tittar på dig så blir jag glad & kan nästan inte hålla mig för skratt^^

Har alltid så sjukt kul med dig. Dina sjuka damp ryck är nog det bästa jag vet!
En sak ska du veta Lisa.. Jag kommer alltid finnas för dig i alla lägen! Står vid din sida dygnet runt.. även om du inte ser mig så står jag där och tittar på dig! Inte trodde jag det fanns någon som va så lik mig! Jag förstår precis hur du känner & menar när du berättar saker för mig. Du behöver aldrig tveka på att prata med mig för jag lyssnar alltid och jag bryr mig verkligen!

Att mista en vän som dig det skulle va hemskt! Det finns så mycket jag vill säga och så mycket som jag vill att du ska förstå men just nu börjar orden ta slut. ( inte lätt att skriva fina ord och berätta hur man känner när man är trött (A) Hoppas detta räcker för att du ska förstå! Jag Älskar dig dig Lisa Blomberg <3


Du är så fin bby! :* <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0