julafton?

God morgon & God jul på er alla! (:

Idag är det julafton :O Känns verkligen inte som det :S när jag vaknade va det bara 2 ungar i huset.. svinkallt oxå..

Hur ska man göra för att få julkänsla? :P Det kanske dyker upp under dagen? Inte för att ja skulle tro det haha.. Får iaf äta sjukt god mat!! Då är jag nöjd :D

En del har redan fått julklappar har ja sett på Facebook! (:

Va så sjukt sugen på tomtegröt när jag vaknade men det hade vi visst inte köpt ngn :( Kanske va den som hade krävts för att ja skulle få julkänsla?

Jag får helt enkelt vänta och se om den kommer! ^^

Hoppas ni andra har fått julkänsla iaf (: & att ni får fina julklappar :D
Pusss

Kommentarer
Postat av: Paketet längst inne under den bakre grenen på granen

Goood Juuul! :D

2010-12-24 @ 12:51:31
URL: http://joelsv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0